Детайли за продукта
XL | ||
Категория | Леки автомобили | |
Сезон | Летни | |
Размер | 275/35 R21 | |
Теглови индекс | 103 | |
Скоростен индекс | Y | |
Модел | SP Sport MAXX GT | |
* Препоръчителна цена от доставчик /Базова цена/ |
981.47 лв. |
SP Sport Maxx GT
Изключително сцепление и бърза реакция на сухи настилки за сериозно спортно шофиране
- Превъзходно сцепление на сухи настилки
- Прецизно управление и бърза реакция
- Висока стабилност на скорост и на завой
Технологията RunOnFlat („Продължава при спукване“) на Dunlop позволява автомобилът да продължи да се движи след спукване на гумата на разстояние до 80 km при максимална скорост 80 km/h.
Висока стабилност на скорост и на завой
Sport Maxx GT поддържа своята форма на магистрални скорости, което помага за подобряване на стабилността и устойчивостта на износване. Налягането се разпределя по цялата контактна площ, което води до по-плавни преходи от правите отсечки към завоите.
Прецизно управление и бърза реакция
Технологията Dunlop Touch съчетава редица нововъведения, осигуряващи точно управление и бърза реакция. По-плоският профил на шарката осигурява контакт с пътя на по-голяма част от гумата, което повишава прецизността на завиването и обратната връзка за състоянието на шосето.
Превъзходно сцепление на сухи настилки с технология от автомобилните състезания
Отлично сцепление с пътя със Sport Maxx GT. Сместа на шарката съдържа състезателна въглеродна съставка, което повишава сцеплението на сухи настилки и спирачната способност.
По-плосък профил на шарката
Новото поколение гуми Dunlop има по-плосък профил на шарката с 4-8% по-голяма контактна площ, в зависимост от размера и вида на гумата. По-голямата контактна площ осигурява по-добра стабилност и подобрена обратна връзка за състоянието на пътя, като позволява на гумите да реагират бързо и прецизно.Предимства Подобрена стабилност и прецизност на маневрирането; намалено износване на петата и пръста; отлична стабилност и прецизност при завиване; превъзходно сцепление на сухи настилки.
Асиметрична форма на шарката
Асиметричната форма на шарката осигурява подобрено управление и съпротивление на аквапланинг. Непрекъснатото централно ребро увеличава стабилността и прецизността. Асиметричното разположение на жлебовете подобрява сцеплението на мокри и сухи повърхности.Предимства Подобрени показатели на прави отсечки и на завои; увеличено съпротивление на аквапланинг.
Двойна кварцова смес
Тази смес подобрява показателите при ускоряване и помага за намаляване на износването.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; отлично управление на летни и есенни пътища; високо сцепление; устойчивост на износване.
Грайфери с различен радиус (MRT)
При конструкциите MRT се използват десет различни радиуса, което ги прави по-прецизни. Това води до много ефективно разпределение на налягането върху контактната площ на пътя. Резултатът е по-плавни преходи от правите отсечки към завоите, което води до по-прецизни и последователни реакции.Предимства Значително по-добър контрол върху развитието на контактната площ във всички условия на шофиране; управление с бърза реакция на мокра и суха настилка; подобрен контрол при завиване.
Максимален щит за фланеца (MFS)
Система за предпазване на фланеца на джантата. MFS използва каучуков профил, който минава по периферията на гумата над фланеца на джантата. По този начин се създава защитна буферна зона.Предимства Предпазва скъпите алуминиеви джанти от удари в бордюрите.
Безшевни пластове (JLB)
Технология с хибриден слой, който намалява периферните деформации при високи скорости.Предимства Превъзходна стабилност при високи скорости; постепенно и равномерно износване.
RunOnFlat
Технология на Dunlop за самостоятелно поддържане (DSST)Технологията RunOnFlat на Dunlop позволява автомобилът да продължи да се движи до 80 km след спукване на гума. Гумите RunOnFlat използват усилени пояси, които им позволяват да поддържат движението след пълна загуба на налягане на въздуха.Бележка за безопасност Гумите RunOnFlat на Dunlop трябва да се монтират на автомобили, които са предназначени за гуми „рънфлат“ и са оборудвани с напълно изправно устройство за сигнализация за налягането на гумите като Dunlop WARNAIR. Максималното разстояние от 80 km и максималната скорост от 80 km/h не трябва да се превишават. Направете справка с ръководството на вашия автомобил, тъй като съветите на производителите за конкретното превозно средство могат да се различават.
Специална система на закрепване за джантата
Усилва връзката между гумата и джантата за по-прецизно шофиране. Подобно на сцеплението между ръката и волана, специалната система на закрепване за джантата подобрява контрола и предава отлична обратна връзка за състоянието на пътя.Предимства Подобрена обратна връзка за състоянието на пътя; по-голяма стабилност и прецизност.
Смес Silica-Plus
Разработена за автомобилните състезания смес на шарката, която осигурява високи нива на сцепление, особено на мокри пътища и при ниски температури.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; високо сцепление на мокра настилка и в студено време; слабо износване.
Променливо съотношение „суша-вода“
Асиметричната форма на шарката с променливо съотношение „суша-вода“ осигурява високи нива на съпротивление на аквапланинг. Масивният външен раменен блок осигурява бързо изхвърляне на водата без завихряне, като същевременно гарантира отлична стабилност при завиване.Предимства Високо съпротивление на аквапланинг; подобрен контакт с пътя; подобрена стабилност при завиване и прецизност на маневрирането.
Наночастици
Сместа на шарката съдържа състезателна въглеродна съставка от наночастици. Тези наночастици са съчетани със смола и полимери, за да осигурят отлично сцепление на сухи и мокри пътища.Предимства Превъзходно сцепление на суха и мокра настилка, прецизно спиране, намалено износване.
Коментари (1)
Dunlop :) №1
27.02.2018Dunlop си е Dunlop. Който разбира ще ми разбере и коментара! :)