Детайли за продукта
XL | ||
Категория | Леки автомобили | |
Сезон | Летни | |
Размер | 225/35 R19 | |
Теглови индекс | 88 | |
Скоростен индекс | Y | |
Модел | SP Sport MAXX RT 2 | |
* Препоръчителна цена от доставчик /Базова цена/ |
447.86 лв. |
Шампион в доброто сцепление и прецизността на завиването
- Подобрено сцепление при завиване върху мокра и суха настилка
- Подобрена обратна връзка с пътя и прецизност на завиването
- По-къс спирачен път, особено при високи скорости
Ключови предимства
Подобрена обратна връзка с пътя и прецизност на завиването
Намаляване на диаметъра и покритието, за да са по-близо до пътя и за по-голяма прецизност на завиването
Подобрено сцепление при завиване върху мокра и суха настилка
Осигурява повишена сила и здравина благодарение на по-голям контакт на гумата с пътната повърхност и осигурява по-добро сцепление при завиване
По-къс спирачен път, особено при високи скорости
Оптимизира геометрията, което води до повишена твърдост на блоковете, осигурявайки по-къс спирачен път при висока скорост
*В сравнение със средното представяне на конкурентните премиум модели в теста. Тествана заедно с 4 директни конкурента в премиум сегмента през септември 2015 година от TÜV SÜD Automotive (Report No. 713066268 ) в Миревал. Размер на гумите: 225/45R17 91Y; Тестови автомобил: Golf VI 1.4 TSI и Golf VI GTi.
Безшевни пластове (JLB)
Технология с хибриден слой, който намалява периферните деформации при високи скорости.Предимства Превъзходна стабилност при високи скорости; постепенно и равномерно износване.
Максимален щит за фланеца (MFS)
Система за предпазване на фланеца на джантата. MFS използва каучуков профил, който минава по периферията на гумата над фланеца на джантата. По този начин се създава защитна буферна зона. Предимства Предпазва скъпите алуминиеви джанти от удари в бордюрите.
Асиметрична форма на шарката
Асиметричната форма на шарката осигурява подобрено управление и съпротивление на аквапланинг. Непрекъснатото централно ребро увеличава стабилността и прецизността. Асиметричното разположение на жлебовете подобрява сцеплението на мокри и сухи повърхности.Предимства Подобрени показатели на прави отсечки и на завои; увеличено съпротивление на аквапланинг.
По-плосък профил на шарката
Новото поколение гуми Dunlop има по-плосък профил на шарката с 4-8% по-голяма контактна площ, в зависимост от размера и вида на гумата. По-голямата контактна площ осигурява по-добра стабилност и подобрена обратна връзка за състоянието на пътя, като позволява на гумите да реагират бързо и прецизно.Предимства Подобрена стабилност и прецизност на маневрирането; намалено износване на петата и пръста; отлична стабилност и прецизност при завиване; превъзходно сцепление на сухи настилки.
Грайфери с различен радиус (MRT)
При конструкциите MRT се използват десет различни радиуса, което ги прави по-прецизни. Това води до много ефективно разпределение на налягането върху контактната площ на пътя. Резултатът е по-плавни преходи от правите отсечки към завоите, което води до по-прецизни и последователни реакции.Предимства Значително по-добър контрол върху развитието на контактната площ във всички условия на шофиране; управление с бърза реакция на мокра и суха настилка; подобрен контрол при завиване.
Блокове за спирачно усилие
Блокове, които поддържат висока твърдост при прилагане на спирачно усилие. Повишената твърдост помага за осигуряване на оптимален контакт с пътя при спиране на високи скорости.Предимства По-къс спирачен път, особено при високи скорости.
Двойна кварцова смес
Тази смес подобрява показателите при ускоряване и помага за намаляване на износването.Предимства Превъзходни показатели при спиране и ускоряване; отлично управление на летни и есенни пътища; високо сцепление; устойчивост на износване.
Коментари (2)
Николай Любенов
02.03.2019Този модел на дънлоп е просто прекрасен за спортно шофиране
J.Т
29.01.2018Разкошни гуми, страхотно поведение на мокро и сухо. Браво