Малка причина, но голям дефект!
Нашите специалисти намират всяка грешка. Ние обсъждаме с Вас причините, предлагаме решения и ги реализираме.
Всеки двигател си има определен ресурс след изчерпването му двигателят започва да дава индикации за това, че му преключва живота с изчерпването на моторесурса "моторесурс е времето за което един двигател работи според заводските си параметри, за различните двигатели това време е различно".
Ние предлагаме компютърна диагностика, смяна на масла и филтри, смяна на ремъци
ремонт горивна система, както и ремонт двигател ( например: смяна гарнитура глава, смяна биелни и основни лагари, смяна бутала и клапани и др.).
Ремонт охладителна система (например смяна: водна помпа, термостат и др.) и много други.
Основният ремонт на двигателя включва:
на пълното му разглобяване, преглед, замерване със специални инструменти на луфтове и хлабини, подмяната на износени компоненти и обратното сглобяване с прецизна точност. До основен ремонт на двигателя може да се стигне не само поради износването му от дългия пробег. Основен ремонт се налага да бъде извършен когато двигателят е бел прегрял, останал без масло или поради скъсан ангренажен ремък.
В някой от случаите на основен ремонт двигателят е необходимо да се демонтира от купето. Демонтажа и монтажа на двигател е много сложна и трудоемка процедура. Освен проблема в теглото на двигателя, за да бъде демонтиран трябва да бъде отделен от скоростната кутия, от изпускателната генерация, необходимо е да се разкачи и премахне цялата електрическа инсталация и да се разкачат всички водни съединения свързващи двигателя с елементите на охладителната система.
Галерия